Tuesday 26 December 2017

Impetus sp trading system


Stabilność finansowa: 10 pytań i około siedmiu odpowiedzi Przemówienie wygłoszone przez pana Jaime Caruanę. Dyrektor generalny BIS, na sympozjum 50-lecia Rezerwowego Banku Australii, Sydney, 9 lutego 2017 r. Przemówienie stawia pytania dotyczące między innymi stabilności rynków, wystarczalności prywatnej kontroli ryzyka i wymogów kapitałowych, polityk ryzyko, ich związek z polityką pieniężną i współpracą międzynarodową. Wykonano trzy punkty. Po pierwsze, stabilność finansowa wymaga nie tylko poprawy poziomu regulacji bankowych na poziomie mikro, ale także tego, że na poziomie makroostrożnościowym w dobrych czasach buduje się margines bezpieczeństwa, a duże i powiązane firmy internalizują swój udział w ryzyku systemowym. Po drugie, stabilność finansowa wymaga od polityk makroekonomicznych, w tym polityki pieniężnej. Wreszcie współpraca międzynarodowa ma kluczowe znaczenie dla utrzymania stabilności finansowej. Pełna mowa Bardzo się cieszę, że zaproszono mnie do wygłoszenia przemówienia podczas sympozjum Reserve Bank of Australias 50th Anniversary. Zanim przejdę do wyznaczonego przeze mnie tematu, pozwolę sobie przekazać moje gratulacje RBA. Jest to bank centralny o stałym głosie na forach międzynarodowych. Bank Rozrachunków Międzynarodowych skorzystał z obecności banków rezerwowych jako akcjonariusza od 1970 r. I odniósł ogromny sukces dzięki udziałowi kolejnych wizytujących ekonomistów Rezerwy, zarówno w Bazylei, jak iw Przedstawicielstwie dla Azji i Pacyfiku. Pozwólcie, że skorzystam z okazji, aby wyrazić uznanie dla silnej współpracy między naszymi instytucjami i nadziei na coraz silniejsze związki. Przekazałem moje zadanie na 10 pytań dotyczących stabilności finansowej. Przyznaję na wstępie, że mam odpowiedzi, o różnej pewności i jasności, tylko dla około siedmiu z nich. Zawdzięczam ten format Alanowi Blinderowi, który w 2006 r. Przedstawił 16 pytań i 12 odpowiedzi na temat polityki pieniężnej. 1 Jego stosunek odpowiedzi na pytania był wyższy niż mój, jak można by oczekiwać od profesora ekonomii w Princeton Uniwersytet mówi o bardziej uregulowanym temacie. Mam więc nadzieję, że zaakceptujesz moje siedem lub więcej odpowiedzi i uzyskasz 70 jako ocenę pozytywną. 1. Czy boom finansowy i bankructwa są nieodłączne od rynkowego systemu gospodarczego? Niestety, odpowiedź brzmi "tak". Rynki finansowe nie są wewnętrznie stabilne. Chciałbym jednak dodać niuans do tej odpowiedzi. Przed tym kryzysem wielu mogło sobie wyobrazić, że tylko rynki wschodzące cierpią z powodu niestabilności finansowej. Po kryzysach bankowych w krajach nordyckich niektórzy trzymali się nadziei, że niestabilność finansowa w rozwiniętych gospodarkach jest tylko przejściowym problemem związanym z deregulacją finansową. Teraz dowiedzieliśmy się, że rynki finansowe nie są stabilne w pewnych warunkach lub że nie stabilizują się w sposób społecznie akceptowalny. Powinniśmy rozpoznać u Charlesa Kindlebergera, 2 raz z ekonomisty BIS, że maniaki, panika i wypadki nie są niczym niezwykłym. Rzeczywiście, zdarzenie raz w życiu wydaje się zdarzać co pięć do dziesięciu lat. Z jednej strony 93 kraje doświadczyły 117 systemowych i 51 mniejszych zakłóceń swoich systemów finansowych w ćwierćwieczu przed ostatnim światowym kryzysem finansowym. To jest sześć rocznie. Nazwij kraj, który nie został trafiony. Odpowiedzią nie jest represjonowanie rynków finansowych. Przeciwnie, należy uznać, że rynki wymagają zasad, ograniczeń i uważnego monitorowania, tak aby niepowodzenia rynkowe były mniej częste i mniej kosztowne. Zasady, ograniczenia i ćwiczenia monitorujące wymagają podejścia makroostrożnościowego, które próbuje uchwycić nie tylko indywidualne ryzyko, ale także ryzyko ogólnosystemowe. Można to zrobić Przed kryzysem często pytano osoby, które wyraziły zaniepokojenie nierównowagą i błędną wyceną ryzyka: dlaczego uważasz, że wiesz lepiej niż uczestnicy rynku Pytanie jest ważne, ponieważ wiele oficjalnych organów stara się teraz lepiej monitorować ryzyko finansowe, tak aby wcześniej można podjąć działania, aby zapobiec kryzysowi lub zmniejszyć jego potencjalne koszty. MFW i Rada Stabilności Finansowej są zaangażowane w takie działania wczesnego ostrzegania i mają zniechęcające zadanie wykrycia problemów rynku finansowego, zanim zderzą się z naszymi uszami. Myślę, że kryzys zasugerował, że nie jesteśmy mądrzejsi lub wiemy lepiej niż uczestnicy rynku, ale raczej, że mamy luksus dłuższych horyzontów, różnych zachęt i cel polityki publicznej. Są to jednak wczesne dni i powinniśmy zachować ostrożność, jeśli chodzi o podnoszenie oczekiwań zbyt wysoko. W istocie, jednym z wniosków płynących z kryzysu jest to, że łatwiej było rozpoznać słabe punkty niż coś z nimi zrobić. Nigdy nie będzie łatwo podjąć niepopularne działania prewencyjne, aby zapobiec zdarzeniom, które są postrzegane jako mało prawdopodobne i niepewne pod względem czasu. 2. Czy zarządzanie ryzykiem w sektorze prywatnym może kontrolować ryzyko Nie tylko. Rozważmy to pytanie w odniesieniu zarówno do zarządzania ryzykiem w firmach finansowych, jak i do szerszego procesu, w ramach którego uczestnicy rynku narzucają sobie wzajemnie dyscyplinę. Jeśli chodzi o zarządzanie ryzykiem w firmach, błędem byłoby zaprzeczanie faktycznemu postępowi. Podejścia koncepcyjne i ilościowe rozwinęły się na wiele pouczających sposobów. Jednak byłoby jeszcze gorzej zaprzeczyć, że zarządzanie ryzykiem okazało się mniej wiarygodne, niż się spodziewaliśmy. Ponieważ zdolność i zachęty do podejmowania ryzyka wyraźnie przytłoczyły wszelkie ulepszenia w zarządzaniu ryzykiem. Zarządzanie ryzykiem polega na kwantyfikacji nieczęści, to znaczy oszacowaniu ryzyka ogółu, gdzie z definicji doświadczenie jest rzadkie. Nawet testy warunków skrajnych zostały złapane, nie biorąc pod uwagę tych pozornie odległych możliwości, które w rzeczywistości nawiedzają nas w ciągu ostatnich dwóch lat. 3 W skrócie, potrzebujemy zarządzania ryzykiem, które poradzi sobie zarówno ze znanymi niewiadomymi, jak i tymi nieznanymi niewiadomymi. Reforma w tym obszarze będzie wymagać oszacowania potencjalnych strat w odniesieniu do dłuższych serii danych. Ponadto, oceny będą musiały uwzględniać zestresowane warunki rynkowe, tak abyśmy zachowali czujność nawet po niedawnym recesie z pamięci. Co najważniejsze, poza wkładem i modelami zaobserwowaliśmy słabe punkty w zarządzaniu i zachętach w firmach. Po tym, jak zarządzanie ryzykiem pozornie złagodziło ryzyko, kierownictwo podniosło poziom w odpowiedzi na zachęty do zwiększenia wartości dla akcjonariuszy na podstawie wyników krótkoterminowych. Budowanie szerszych ramion na drodze może uratować życie, ale nie, jeśli kierowcy po prostu przyspieszą. Wymogi kapitałowe to ograniczenia prędkości w bankowości. Jeśli chodzi o proces dyscypliny rynkowej na większą skalę, rekord tutaj można opisać jedynie jako rozczarowujący. To, że poszczególne firmy finansowe nie radziły sobie z ryzykiem jest na tyle złe, że ich kontrahenci im na to pozwalali, jest gorsze. 4 Dyscyplina rynkowa spadła nie tylko w odniesieniu do firm, ale także w odniesieniu do instrumentów. Na przykład, dlaczego agencje ratingowe i ostateczni inwestorzy nie nalegali, aby hipotiści zachowali zainteresowanie hipoteką, aby zapobiec pokusie nadużycia 5 Mówiono mi, że praktyka wśród kredytodawców hipotecznych różniła się w Australii. Istnieje jeden ostateczny szacunek, w którym prywatne zarządzanie ryzykiem nie wystarczy, aby kontrolować ryzyko. Każda firma prywatna bierze pod uwagę ryzyko podstawowe w systemie finansowym. Ale nawet jeśli każda pojedyncza firma kontroluje własne ryzyko, nie wyklucza to kumulacji ryzyka ogólnosystemowego. Kontrola ryzyka ogólnosystemowego wymaga pewnego wkładu ze strony organów regulacyjnych. 3. Czy wymogi kapitałowe są konieczne i wystarczające do osiągnięcia stabilności finansowej? Tak, wymogi kapitałowe są konieczne, ale nie, nie są wystarczające. Rzeczywiście, twierdzę, że regulacja była tylko częścią problemu i jest tylko częścią odpowiedzi. Kapitał jest niewystarczający, regulacja to za mało. Jak powiedziano o Banku Anglii, bank ma obowiązek być bogaty. 6 Wymogi kapitałowe powinny opierać się na głębokich kieszeniach, które mogą absorbować straty wynikające ze stresu finansowego i gospodarczego, zmniejszając tym samym ryzyko przeniesienia się z sektora finansowego do realnej gospodarki. Komitet Bazylejski ds. Nadzoru Bankowego wyciągnął wnioski dotyczące konieczności poprawy jakości kapitału, podniesienia poziomu kapitału i poprawy warunków przechwytywania ryzyka, zwłaszcza w odniesieniu do portfela handlowego. Osiągnięto porozumienie, że zarówno pasek, jak i szelki są potrzebne, tak aby spodnie były utrzymywane przez prostszy wskaźnik dźwigni, nawet jeśli wskaźnik ważony ryzykiem jest zniekształcony przez niewystarczającą ocenę ryzyka aktywów. 7 Jedną z najbardziej podstawowych poprawek wprowadzonych przez Komitet Bazylejski w pakiecie reform jest skoncentrowanie się na problemach makroostrożnościowych, aby zaradzić zarówno ryzyku ogólnosystemowemu, jak i procyklicznemu wzmocnieniu ryzyka w czasie. Dowiedzieliśmy się, że te głębokie kieszenie, o których wspomniałem, muszą być jeszcze głębsze w dobrych czasach, aby więcej można było im odebrać w złych czasach. Kapitał stanowi centralną część reformy finansowej, ale kryzys uwypuklił znaczenie zarządzania płynnością. Dobrze skapitalizowany bank jest mniej narażony na ryzyko. A podmiot płynny ma czas na zwiększenie kapitału własnego. Transformacja terminów zapadalności jest zadaniem banków, ale zachowuje odpowiednią płynność. Bazylejski Komitet ds. Nadzoru Bankowego zajął się brakami w ramach regulacji płynności podkreślanych przez kryzys, określając bufory płynności potrzebne do promowania odporności. 8 Banki powinny dysponować wystarczającymi zapasami wysokiej jakości płynnych aktywów, aby mogły przetrwać miesięczną utratę dostępu do rynków finansowania. Ten test jest rozszerzeniem tego, który został zastosowany w Australii. Banki muszą również mieć solidny model finansowania, który pasuje do ich modelu biznesowego. Kapitał i płynność są częścią podstawowych reform finansowych, ale radzenie sobie z ryzykiem systemowym jest zadaniem wielowymiarowym, a więcej środków jest na stole. Moje następne pytanie to rozwiąże. 4. Co należy zrobić w przypadku ryzyka systemowego Znamy właściwy kierunek, nawet jeśli nie ustaliliśmy dokładnego celu. Choć oficjalna reakcja na kryzys była konieczna, aby uniknąć załamania się systemu finansowego, stworzyła nowe wyzwania. Słabe, duże instytucje utrzymują się przy życiu, a fuzje sprawiły, że niektóre instytucje są większe. Ponadto różne środki wsparcia i ratownicze stwarzają ogromne problemy z pokusą nadużycia, jeśli uczestnicy rynku liczą na ich powtórzenie w trudnych chwilach. Światowy kryzys finansowy jeszcze raz podkreślił, że ryzyko systemowe nie jest zewnętrzne w stosunku do funkcjonowania rynków finansowych. Ryzyko systemowe to nie tylko efekt domina niektórych zdarzeń zewnętrznych, takich jak uderzenie meteoru. W rzeczywistości kłopoty na rynkach finansowych w czasie tego kryzysu poprzedzały powszechny spadek produktu krajowego brutto. 9 Z perspektywy czasu, wyciszony spread ryzyka, niska zmienność i wysokie ceny aktywów oraz dźwignia finansowa idąca w 2007 r. Były objawami utajonej niestabilności. Były to nie tylko skutki uboczne cyklu koniunkturalnego, precyzyjne inwentaryzacje czy gospodarcza globalizacja. Kiedy ryzyko wydawało się najodleglejsze na podstawie wskaźników rynkowych, a samozadowolenie osiągnęło najwyższy poziom, system był najbardziej delikatny. Wspomniałem już, że bufory kapitałowe i rezerwy należy budować w dobrych czasach, aby można było je wykorzystać w złych czasach. 10 W ten sposób możemy odnieść się do ryzyka procykliczności w systemie finansowym, wymiaru czasowego ryzyka systemowego. Ponadto ryzyko systemowe ma wymiar przekrojowy i musimy zająć się wspólnymi powiązaniami między instytucjami finansowymi. Ryzyko systemowe, które dane przedsiębiorstwo stanowi, jest trudne do zmierzenia, ale na pewno istnieje. 11 W jakiś sposób musi zostać zinternalizowany. Można wyróżnić sześć podejść politycznych. Jednym z nich jest zaproponowanie wyższych norm ostrożnościowych dla dużych, powiązanych i niezbędnych przedsiębiorstw finansowych. Można je ustawić pod względem aktywów ważonych ryzykiem lub prostego wskaźnika dźwigni lub obu, w celu zmniejszenia prawdopodobieństwa niepowodzenia. Powinny one być ustalane dla przedsiębiorstw w kontinuum, a nie dla ustalonej listy instytucji uznanych za systemowe. Po drugie, poprawa zdolności systemów do uporządkowanego rozwiązywania problemu dużych, złożonych, transgranicznych niepowodzeń instytucji, nie jest łatwym zadaniem. Jak już wspomniano, jest to aktywnie realizowane na poziomie międzynarodowym. Kiedy zawodzi ważna instytucja finansowa, niezależnie od wymogów kapitałowych, systemy restrukturyzacji i uporządkowanej likwidacji muszą umożliwiać zarządzanie ryzykiem w wymiarze transgranicznym. 12 Komitet Bazylejski zalecił, aby organy nadzoru zapewniały bankom kapitał lub inne zachęty ostrożnościowe do uproszczenia struktur grupowych, które są zbyt złożone, aby umożliwić uporządkowane i efektywne kosztowo rozwiązanie. Zalecił także wzmocnienie krajowych uprawnień w zakresie restrukturyzacji i uporządkowanej likwidacji, planowanie awaryjne instytucjonalne obejmujące same instytucje, a także krytyczne jurysdykcje krajowe i państwowe oraz środki zapobiegające rozprzestrzenianiu się zjawiska, takie jak dalsze wzmacnianie porozumień o kompensowaniu. Zarówno FSB, jak i BCBS ciężko pracują nad poprawą systemów restrukturyzacji i uporządkowanej likwidacji, nawet w złożonych sprawach transgranicznych. Trzeci zestaw ma na celu ograniczenie struktury firm lub zakresu ich działalności. Propozycje obejmują podział bezpiecznych banków lub uniemożliwianie instytucjom podstawowym angażowanie się w ryzykowne działania, ograniczanie wielkości, a nawet promowanie prostszych struktur i korzystanie z niezależnych podmiotów zależnych. Jest to obszar, w którym dyskusja jest nadal szeroko otwarta. Po czwarte, należy ulepszyć infrastrukturę, aby zmniejszyć wzajemne powiązania, a tym samym koszt niewypłacalności. Tutaj także nastąpił postęp. Podczas gdy wymogi kapitałowe mogą utrzymać instytucje na wysokim poziomie, stabilność finansowa zależy od struktury rynku i jego usług hydraulicznych, a mianowicie rozliczeń i rozrachunków. W Bazylei Komitet ds. Globalnego Systemu Finansowego oraz Komitet ds. Systemów Płatności i Rozliczeń uzupełniają Bazylejski Komitet ds. Nadzoru Bankowego. Ryzyko kredytowe kontrahenta może być większe niż to konieczne na rynkach pozagiełdowych. Prywatne zainteresowanie tą strukturą rynkową nie może przebijać publicznego zainteresowania zorganizowanymi giełdami lub scentralizowanymi kontrahentami, jeżeli są one wykonalne i spełniają surowe normy dźwiękowe. Po piąte jest pomysł opodatkowania binarności lub wzajemnych powiązań. Chociaż zasługuje to na naukę jako klasyczny sposób radzenia sobie z zewnętrznością, powstaje wiele pytań. Czy podatek byłby opłacany przez klientów, a nawet przez akcjonariuszy, gdyby ich kontrola nad zarządzaniem była słaba? Lepsze wymogi kapitałowe i płynności oraz zachęty ostrożnościowe dla prostszych struktur Ostatnie podejście polega na bardziej proaktywnym nadzorowaniu instytucji systemowych, utrzymanie granic regulacji finansowej. Ale nawet przy tych wszystkich elementach, które stanowią rdzeń reformy finansowej, uważam, że kryzys ten pokazał, że właściwe rozwiązywanie problemów związanych z całym systemem wymaga dwóch ważnych dodatkowych elementów: że polityki makroekonomiczne uwzględniają narastanie nierównowagi finansowej, a współpraca międzynarodowa wystarczające do zapewnienia spójności. Dwa kolejne pytania dotyczą tych tematów. 5. Jaka jest rola wdrożenia Jest to pytanie, na które nie udzielono satysfakcjonującej odpowiedzi, ale są pewne dowody z ostatniego kryzysu. Podobne regulacje czasami skutkowały bardzo różnymi wynikami w różnych krajach. Może to wynikać z kilku czynników: struktury systemu finansowego, stopnia zaawansowania, różnych modeli biznesowych itp. Jednym z nich, jak sądzę, jest rygor egzekwowania przepisów. Oczywiście banki w każdej gospodarce, która doświadcza boomu na aktywa kredytowe, ucierpią w wyniku kryzysu. Żaden nadzorca nie może być pewien utrzymywania stabilności finansowej, gdy ceny nieruchomości spadną o 60 lub 70. To powiedziawszy, musimy uznać, że nie było prostego odwzorowania od makroekonomii do niepokoju w systemie bankowym podczas ostatniego kryzysu. To prawda, że ​​ucierpiały banki w krajach, w których dochodziło do boomów i popasów na rynku nieruchomości. Ale ci w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, którzy wystawili swoje ekspozycje na nieruchomości w pojazdach specjalnego przeznaczenia, ucierpieli bardziej. Jednocześnie niektóre szwajcarskie i niemieckie banki były mocno dotknięte, nie ekspozycją wobec kredytobiorców niemieckich czy szwajcarskich, ale ekspozycjami na amerykańskie nieruchomości. W tych przypadkach okazało się kosztowne inwestycje transgraniczne w sekurytyzowane aktywa. Te obserwacje wskazują na znaczenie egzekwowania. Ważna była siła nadzoru, a nie tylko ustalanie reguł, czego dowodzą Australia i Kanada. W przeciwieństwie do poglądu, że ścisły nadzór ogranicza konkurencyjność, kryzys pokazuje, że systemy finansowe krajów o surowym, rygorystycznym nadzorze wypadły lepiej. Inna implikacja wynika z niedoskonałego odwzorowania kraju pochodzenia i ekspozycji na niespokojne aktywa, co oznacza, że ​​wrażliwość systemu bankowego musi być oceniana nie tylko pod kątem rozwoju kredytów i aktywów w gospodarce macierzystej, ale także w zakresie system bankowy jest narażony. Ostateczną konsekwencją, do której powrócę za chwilę, jest to, że międzynarodowa koordynacja nadzoru ma kluczowe znaczenie. 6. Czy wąska bankowość jest rozwiązaniem problemu niestabilności finansowej? Z historycznego punktu widzenia nie jest zaskakujące, że wąska bankowość cieszy się odnowionym apelem po ostatnim boomie i popiersiu opartym na kredytach. Simon przedstawił swoją argumentację w podobnym momencie w latach 30. XX wieku. 13 Ponownie, demonstracja diabelskiego potencjału nadmiernego podejmowania ryzyka doprowadziła do propozycji wyrzucenia pożyczek ze świątyni pieniędzy. Jednak wąska bankowość zapewniłaby jedynie, że ryzyko kredytowe wykroczy poza granice regulacyjne, w wyniku czego niestabilność finansowa mogłaby wówczas wykroczyć poza te ograniczenia. Gospodarka zależy od stałego przepływu kredytów, a nie tylko od bezpiecznych depozytów i płynnych płatności. Poważna niestabilność może wynikać z ryzykownych quasi-banków, które rozwijają się szybciej niż bezpieczne banki w okresie boomu, tylko po to, by gwałtownie się obniżyć w czasie kryzysu. Przykładem jest branża funduszy rynku pieniężnego w USA. Dzięki autonomicznemu procesowi rynkowemu podzielił się na ściśle wąską bankowość (fundusze rządowe) i model luźniejszy (fundusze podstawowe). Awaria Lehmana doprowadziła do ucieczki od funduszy prime do funduszy rządowych. 14 Groziło to destrukcyjnym skróceniem kredytu dla banków i firm. Władze USA przedłużyły pożyczkę ostatniej instancji i ubezpieczenie depozytów ex post, aby ustabilizować przemysł. Ostatnie propozycje amerykańskie, tzw. Zasada Volckera, polegająca na utrzymywaniu podstawowych instytucji finansowych od przedsiębiorstw, takich jak fundusze hedgingowe, fundusze private equity i handel na własny rachunek, mają tę zaletę, że ograniczają depozyty ubezpieczeniowe do finansowania bardziej tradycyjnych działań bankowych. Jednak takie plany będą stanowiły poważne obciążenie dla nadzorowania granic firmy i mogą powodować większą złożoność i wzajemne powiązania w systemie finansowym. Tam, gdzie rachunki bankowe stanowią większą część systemu finansowego, ograniczenia takie mogłyby ograniczyć podaż środków finansowych do bardziej ryzykownych działań długoterminowych, które mogą wymagać finansowania w ramach odpowiedniego systemu zarządzania ryzykiem. W niektórych przypadkach może mieć miejsce wąska lub węższa bankowość, a organy nadzoru powinny mieć możliwość ograniczenia niektórych działań. Ale nie jestem przekonany, że jest to właściwe w przypadku ogólnym i uważam, że wymaga to dokładniejszego rozważenia. Być może należy postawić pytanie: czy istnieje odpowiedni model dla globalnej bankowości Ponownie szukamy odpowiedzi, chociaż są lekcje płynące z kryzysu. Niedawne doświadczenia z pewnością uwypukliły niektóre ograniczenia modelu finansowania, w ramach którego banki pożyczały hurtowe fundusze na rynkach globalnych i redystrybuowały je między walutami i granicami. Po bezprecedensowym rozpadzie arbitrażu niskiego ryzyka płynność nie mogła już być łatwo i tanio przekształcona z jednej ważniejszej waluty w drugą. Ucząc się na tej lekcji, banki poszukują teraz bardziej stabilnych i bardziej zdywersyfikowanych baz depozytowych. Te, które działały w zdecentralizowanym modelu wielonarodowym, opierając się głównie na spółkach zależnych dysponujących stabilnymi depozytami detalicznymi, wyłoniły się w lepszej kondycji niż banki z modelami hurtowymi. Musimy jednak lepiej zrozumieć, co zadziałało, a co nie zadziałało. Kilka grup roboczych Komisji ds. Globalnego Systemu Finansowego zajmuje się aspektami tego pytania w odpowiedzi na pytania zadane przez Radę Stabilności Finansowej. Urzędnik Rezerwy Federalnej Australii przewodniczy jednej z tych grup. 7. Czy stabilność finansowa potrzebuje pomocy z polityki pieniężnej Odpowiedź brzmi: tak, ale trzeba podkreślić, że sposób, w jaki postawiono to pytanie, jest ważny. Nie chodzi o to, czy polityka pieniężna powinna kierować się cenami aktywów. Pytanie brzmi, jak polityka pieniężna może być bardziej symetryczna i oparta na narastaniu nierównowagi finansowej. Kuszące jest robienie porządnego tybetańskiego zadania, w którym, przynajmniej w normalnych warunkach, stabilność cen jest zapewniona przez politykę stóp procentowych, podczas gdy stabilność finansową zapewniają polityki makrofinansowe, czy to wymogi kapitałowe czy ograniczenia kredytowe, ogólne lub sektorowe. W tej koncepcji stabilność finansowa nie miałaby racji bytu w polityce pieniężnej. W tym kontekście można przytoczyć doświadczenia Hongkongu i Hiszpanii w zakresie obsługi cykli nieruchomości bez uciekania się do polityki stóp procentowych. W latach 90. rentowności na rynku pieniężnym w Hongkongu były w zasadzie ustalane przez Rezerwę Federalną. W 2000 r. Stopy procentowe euro zostały dostosowane do warunków strefy euro. W obu przypadkach na rynkach nieruchomości wystąpił cykl koniunkturalny, który zagroził dewastacją systemu bankowego. Władze Hongkongu obniżyły maksymalne wskaźniki kredytów do wartości w kredytach na nieruchomości15, podczas gdy władze hiszpańskie dążyły do ​​stworzenia buforów dzięki perspektywicznym rezerwom. 16 W obu przypadkach banki okazały się bardziej odporne na ostateczny spadek niż w innym przypadku. Ogólnie jednak polityka ostrożnościowa nie wystarcza, aby utrzymać stabilność finansową. W takim przypadku regulacja byłaby przeciążona bez jakiejkolwiek pomocy ze strony polityki pieniężnej. W końcu krótkoterminowa stopa procentowa ustala koszt dźwigni finansowej, który zajmuje ważne miejsce w każdym bańce spekulacyjnej opartej na długu. Tutaj, w Australii, polityka oprocentowania Reserve Banks w 2003 r. Słusznie zboczyła po stronie szczelności w obliczu silnego wzrostu cen nieruchomości i kredytu. 17 W niektórych kręgach istniała wówczas obawa, że ​​zboczy to z celu stabilności cen. W świetle doświadczeń to zacieśnienie polityki stóp procentowych lepiej interpretować jako realizację założonego przez banki rezerwowe celu stabilności cen w cyklu koniunkturalnym. 8. Czy banki centralne są wyposażone w swoją rolę w zakresie stabilności finansowej? Moim zdaniem większość jest, ale ich stan gotowości można znacznie poprawić. Łatwo zauważyć, że niektóre banki centralne mają lub współodpowiedzialność za nadzór bankowy, podczas gdy inne nie. Sprawy różnią się po obu stronach Morza Tasmańskiego głównymi bankami centralnymi ASEAN, a Bank Rezerw Indii to także organy nadzoru bankowego Korea i Japonia są w sytuacji analogicznej do Wielkiej Brytanii, z podziałem na banki centralne i organy nadzoru. I nie powinno być zbyt kontrowersyjne stwierdzenie, że banki centralne, które również mają uprawnienia nadzorcze, są w dobrej sytuacji, aby dodać nakładkę makr do swojego nadzoru "firma po firmie". Natomiast osoby bez takich uprawnień będą musiały znaleźć inne sposoby wpływania na ustawienia makroostrożnościowe. W rzeczywistości można argumentować, że azjatyckie banki centralne wyprzedzały tę krzywą za pomocą narzędzi makroostrożnościowych. Niezależnie od tego, czy instytucja powierza nadzór ostrożnościowy bankowi centralnemu, czy nie, ostatni kryzys finansowy uwypuklił istotną rolę, jaką powinny odgrywać banki centralne w polityce stabilności finansowej. W związku z tym pojawiły się ważne pytania dotyczące mandatów, wiedzy fachowej, narzędzi, immunitetów i struktur zarządzania: na czym opiera się mandat do dbania o stabilność finansową Czy istnieje solidna podstawa legislacyjna lub jasne zrozumienie przez społeczeństwo odpowiedzialności za zapewnienie stabilności finansowej? bank posiada wymaganą wiedzę i zasoby Czy modele i punkty widzenia banku centralnego mogą być dostosowane do oceny podatności finansowej i analizy możliwych odpowiedzi Czy bank centralny posiada wymagane narzędzia Czy są one zardzewiałe z powodu braku użycia, czy nie? należy ustanowić podstawę administracyjną lub prawną dla nowych Banków centralnych pojęcie niezależności jest adekwatne do nowych obowiązków Czy konieczne jest przedłużenie jego immunitetów prawnych lub zmiany w zakresie nadzoru prawnego w celu wypełnienia zobowiązań w zakresie stabilności finansowej? uzgodnienia dotyczące podziału na tyle silne, aby wziąć na siebie ryzyko bilansowe związane z polityką takie jak niedawne środki przywracające stabilność finansową Czy bank centralny potrzebuje zmian w zasadach zarządzania, analogicznie do rozdziału w ramach Reserve Bank of Australia między Komitetem ds. Polityki Pieniężnej a jego Zarządem Systemu Płatniczego Trwają prace w Komisji ds. System finansowy, który stara się skatalogować to, co zostało zrobione i co zadziałało. Jednocześnie trwają prace nad Forum Zarządzania Bankiem Centralnym w sprawie wewnętrznych ustaleń dotyczących pracy banku centralnego w zakresie stabilności finansowej. Mamy nadzieję, że wkrótce otrzymamy lepszą odpowiedź na ten temat. 9. Czy wystarczy, aby każdy zachował swój własny dom? 18 Nie, potrzebujemy międzynarodowej koordynacji. Tak jak zarządzanie ryzykiem w poszczególnych firmach nie przyczynia się do stabilności rynków finansowych, tak stabilność makroekonomiczna i finansowa na poziomie krajowym niekoniecznie przyczynia się do globalnej stabilności finansowej. Pozwolę sobie zwrócić uwagę na kilka kluczowych kroków, które są podejmowane w celu wzmocnienia międzynarodowej koordynacji. Po pierwsze, zakres międzynarodowej koordynacji rozszerzył się. Więcej krajów przyłączyło się do międzynarodowej reakcji na kryzys. Chciałbym podkreślić, że niedawne rozszerzenie międzynarodowych dyskusji na główne wschodzące gospodarki sprawdziło się szczególnie dobrze i skutecznie. Po drugie, G20 dostarczyła politycznego impulsu dla reformy regulacji prawnych i współpracy politycznej. Ten nacisk przyczyni się do bardziej spójnej polityki makroekonomicznej i finansowej w poszczególnych krajach. W szczególności rozpoczęta nowa procedura wzajemnej oceny jest obiecującym sygnałem zaangażowania państw G20 w współpracę w zakresie szerszych polityk. Po trzecie, Rada Stabilności Finansowej ma wyraźny mandat do zwiększenia międzynarodowej koordynacji decydentów, organów nadzoru finansowego, organów nadzoru i osób ustanawiających standardy. Proces Bazylejski, który obejmuje szeroki zakres wspólnych wysiłków między organami nadzoru bankowego, ekspertami rynku finansowego z banku centralnego oraz ubezpieczycielami depozytów i ubezpieczycielami, jest częścią wysiłków koordynowanych przez Radę Stabilności Finansowej. Te nowe rozwiązania instytucjonalne już zaczęły przynosić znaczące rezultaty. Jednym z przykładów jest utworzenie kolegiów organów nadzorczych w celu koordynacji nadzoru nad tymi firmami, które przekraczają granice państwowe. Po czwarte, nowe procedury wzajemnej oceny zapewnią egzekwowanie międzynarodowych przepisów we wszystkich jurysdykcjach. Aby promować przestrzeganie wspólnych standardów, Rada Stabilności Finansowej przeprowadza dwa rodzaje wzajemnej oceny: jedną na tematy i drugą dotyczącą poszczególnych gospodarek. Komitet Bazylejski nadzoruje również wzajemne oceny. Wszystko to są niedoskonałe mechanizmy, bez wątpienia. Ale dają praktyczny wyraz wglądowi, że globalne firmy i globalne rynki wymagają globalnej współpracy w zakresie regulacji, nadzoru i polityki makroekonomicznej. 10. Czy następnym razem będzie inaczej, skłaniam się do myślenia, że ​​pod warunkiem, że nie popadniemy w samozadowolenie i nadal będziemy pracować nad reformą rozporządzenia finansowego, odpowiedź może być pozytywna. Jest wiele dobrych powodów, by mieć nadzieję, że następnym razem będzie inaczej. Można je podsumować w następujący sposób: Budujemy regulacje o wiele bardziej odporne, szczególnie w odniesieniu do wymogów kapitałowych i płynnościowych. Bardziej uwzględniamy ryzyko systemowe w jego dwóch głównych wymiarach, wymiarze czasowym i wymiarze przekrojowym. Myślimy przynajmniej, jeśli nie całkowicie, o tym, jaki wpływ na stabilność finansową można się spodziewać w ramach polityki pieniężnej, fiskalnej i podatkowej. Wzmocniliśmy struktury współpracy międzynarodowej i rozszerzyliśmy ich udział w dotychczasowych gospodarkach. Systematycznie skanujemy rynki finansowe w poszukiwaniu dowodów na istnienie ukrytych słabości i niezrównoważonych zmian. Wszystko, co powiedzieliśmy, i zapożyczając się z ostatnich prac Reinharta i Rogoffa 19, musimy pamiętać, że słowa, które różnią się tym razem, są jednymi z najbardziej droższych słów w całym języku angielskim. Im bardziej przekonujemy samych siebie, że opanowaliśmy ryzyko i niepewność, a my jesteśmy bardziej pewni, że wyciągnęliśmy wnioski z przeszłości, tym bardziej narażamy się na śmiertelną nadmierną pewność siebie i prawdopodobieństwo, że sytuacja znów będzie niewyobrażalnie zła. Najlepszym sposobem, aby następnym razem było inaczej, jest wzmocnienie systemu finansowego i zachowanie czujności, aby uniknąć za wszelką cenę myśli, że tym razem jest inaczej. 1 Polityka pieniężna dzisiaj: szesnaście pytań i około dwanaście odpowiedzi, w Banku Hiszpanii, banki centralne w XXI wieku. 2 C Kindleberger i R Aliber, Manias, panika i wypadki. Piąta edycja, Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2005. 3 R Alfaro i M Drehmann, Makro stress testy i kryzysy: czego możemy się nauczyć, BIS Quarterly Review. Grudzień 2009, str. 2941 Bazylejski Komitet ds. Nadzoru Bankowego, Zasady dobrych praktyk testów warunków skrajnych i dokument końcowy nadzoru, maj 2009. 4 Frankel, Ryzyko polegania na kapitale reputacyjnym: studium przypadku niepowodzenia New Century Financial, BIS z 2007 r. Dokumenty robocze . nr 294, grudzień 2009. 5 I Fender i J Mitchell, Przyszłość sekurytyzacji: jak dostosować zachęty, Kwartalny przegląd BIS. Wrzesień 2009, str. 2743. 6 R Sayers, The Bank of England, 18911944. Cambridge: Cambridge University Press, 1976, s. 27. 7 Bazylejski Komitet ds. Nadzoru Bankowego, Wzmocnienie odporności dokumentu konsultacyjnego sektora bankowego, grudzień 2009 r. 8 Bazylejski Komitet ds. Nadzoru Bankowego, Międzynarodowe ramy pomiaru ryzyka płynności, standardy i monitorowanie dokumentu konsultacyjnego , Grudzień 2009. 9 Alfaro i Drehmann, op. Cit. 10 J Caruana, Międzynarodowa reakcja polityki na kryzysy finansowe: ujęcie podejścia makroostrożnościowego, uwagi panelowe, Jackson Hole, 2122 sierpnia 2009 r. Bank Rozrachunków Międzynarodowych, 79. sprawozdanie roczne. Chapter VII, June 2009 C Borio and M Drehmann, Towards an operational framework for financial stability: fuzzy measurement and its consequences, BIS Working Papers . no 284, June 2009, pp 58 Bank for International Settlements, Addressing financial system procyclicality: a possible framework, note for the FSF Working Group on Market and Institutional Resilience, April 2009. 11 Staff of the International Monetary Fund and the Bank for International Settlements, and the Secretariat of the Financial Stability Board, Guidance to assess the systemic importance of financial institutions, markets and instruments: initial considerations . report to the G20 finance ministers and central bank Governors, October 2009 N Tarashev, C Borio and K Tsatsaronis, The systemic importance of financial institutions, BIS Quarterly Review . September 2009, pp 7587. 12 Basel Committee on Banking Supervision, Report and recommendations of the Cross-border Bank Resolution Group . September 2009. 13 H Simon, Rules versus authorities in monetary policy, Journal of Political Economy, 1936, vol 44, pp 130. 14 Consistent with Stanley Fischers interpretation that money market fund shareholders are showing they want higher returns and do not think they will have to bear the risk in the discussion of J Boyd and M Gertler, US commercial banking: trends, cycles, and policy, in O Blanchard and S Fischer (eds), NBER Macroeconomics Annual 1993 , Cambridge: MIT Press, 1993, p 377. See N Baba, R McCauley and S Ramaswamy, US dollar money market funds and non-US banks, BIS Quarterly Review . March 2009, pp 6581. 15 R McCauley, J Ruud, F Iacono, Dodging bullets . Chapter 10, Cambridge: MIT Press, 1999 S Gerlach and W Peng, Bank lending and property prices in Hong Kong, Journal of Banking amp Finance . vol 29, issue 2, February 2005, pp 46181. 16 J Caruana, Monetary policy, financial stability and asset prices, Documentos Ocasionales . no 0507, Bank of Spain, 2005. 17 A Cagliarini, C Kent and G Stevens, Fifty years of monetary policy: what have we learned, paper presented to this Symposium. 18 T Padoa-Schioppa, Interdependence and cooperation: an endangered pair, BIS Papers . no 27, February 2006, pp 47. 19 C Reinhart and K Rogoff, This time is different: eight centuries of financial folly . Princeton University Press, 2009.System Trading Headquarters Striker specializes in the disciplined execution of 3rd party trading systems. Oferujemy szereg wiarygodnych i solidnych automatycznych strategii handlowych i utrzymujemy obszerne rejestry rzeczywistej wydajności dla naszych klientów. Zarządzane usługi doradcze Dywersyfikuj, dodając do portfela profesjonalny towar handlowy. Zaloguj się do rankingu systemów transakcyjnych Raquo. Twoje zainteresowanie musi nadejść Najpierw z powodu unikalnej struktury Strajków bez konfliktów. our dedicated professionals are free to focus exclusively on customer service, including unbiased system consulting, dedicated trade execution, and personalized risk and reward solutions, along with rigorous quantitative analysis. Updated: December, 2018 --NEW-- Systems Performance Ranking Update Copyright copy 1997-2017 Striker Securities, Inc. All rights reserved. Zastrzeżenie Ryzyko transakcji może być znaczne, a każdy inwestor i inwestor musi rozważyć, czy jest to odpowiednia inwestycja. Wyniki osiągane w przeszłości, bez względu na to, czy są faktyczne, czy wskazane przez symulowane historyczne testy strategii, niekoniecznie wskazują na przyszłe wyniki. Striker jest członkiem National Futures Association (NFA), Managed Funds Association (MFA) oraz National Introducing Broker Association (NIBA). Striker jest zarejestrowany w Commodity Futures Trading Commission (CFTC) i był wcześniej zarejestrowany w Komisji Papierów Wartościowych Securities Exchange (SEC). Additionally, Striker is a former member of the Financial Industry Regulatory Authority (FINRA), and the Securities Investor Protection Corporation (SIPC). FINRA jest największym pozarządowym regulatorem dla wszystkich papierów wartościowych w Stanach Zjednoczonych. Proszę przeczytać oświadczenie Striker Disclosure w celu uzyskania dodatkowych informacji. Futures Trading Disclaimer: Transakcje na kontraktach terminowych na papiery wartościowe, futures na towary i indeksy oraz opcje na kontrakty futures wiążą się z wysokim ryzykiem. Kwota początkowej marży jest niewielka w stosunku do wartości kontraktu futures, co oznacza, że ​​transakcje są silnie lewarowane. Stosunkowo niewielki ruch na rynku będzie miał proporcjonalnie większy wpływ na środki, które zdeponowałeś lub będziesz musiał zdeponować: może to zadziałać zarówno przeciwko tobie, jak i tobie. Możesz utrzymać całkowitą stratę początkowych funduszy zabezpieczających i wszelkich dodatkowych środków zdeponowanych w firmie rozliczającej w celu utrzymania swojej pozycji. Jeśli ruch na rynku spadnie w stosunku do Twojej pozycji lub poziom marży zostanie zwiększony, możesz zostać wezwany do wypłacenia znacznych dodatkowych środków w krótkim czasie, aby utrzymać swoją pozycję. Jeśli nie spełnisz prośby o dodatkowe środki w wyznaczonym terminie, Twoje stanowisko może zostać zlikwidowane ze stratą, a Ty będziesz odpowiedzialny za ewentualny deficyt. W przypadku kont uznanych za porzucone lub nieaktywne, Striker może pobierać opłatę za bezczynność w wysokości 35,00 miesięcznie, w zależności od firmy rozliczającej, w której prowadzone jest konto. Jeśli płynność netto konta osiągnie dzienny limit strat wynoszący 80, otwarte pozycje będą próbować zostać zlikwidowane. Klienci są odpowiedzialni za monitorowanie swoich pozycji i są finansowo odpowiedzialni za wszelkie straty generowane przez otwarte pozycje na koncie. Striker zachowuje prawo do likwidowania pozycji na dowolnym koncie, według własnego uznania, bez uprzedzenia. Forex Trading Disclosure: Trading cash Foreign Exchange (FX) contracts carries the same high level of risk as futures trading (Futures Trading Disclaimer). Jednak w przeciwieństwie do kontraktów FX na kontrakty futures, które są regulowane przez Komisję ds. Kontraktów terminowych Commodity Trading Futures, waluty gotówkowe nie są regulowane przez żadną agencję rządową. Ponadto, ponieważ nie ma centralnej izby rozrachunkowej dla transakcji gotówkowych, istnieje również ryzyko kontrahenta dla każdego kontaktu. For additional information please read the National Futures Association (NFA) August 2003 Investor Alert found on the Striker Disclaimer Page. commodity brokers for commodity option and commodity futures trading located in the chicago board of trade commodity trading and commodity option trading for energy futures, precious metals, agricultural futures and options including grains and stock index futures and options. Home Industry Banking finance RBI Monetary Policy: Market takes Urjit Patel8217s rate cut positively Sensex ends 91 pts up, Nifty settles above 8,750 RBI Monetary Policy: Market takes Urjit Patel8217s rate cut positively Sensex ends 91 pts up, Nifty settles above 8,750 RBI Monetary Policy: RBI cuts Repo rate by 25 bps to 6.25. While Reverse repo rate under the LAF stands adjusted to 5.75, and the CRR remains unchanged at 4 By: FE Online Updated: October 4, 2018 4:10 PM RBI Monetary Policy: This is the first policy review of the new RBI governor Urjit Patel, who took over reins from Raghuram Rajan in early September. (Reuters) RBI on Monday announced its fourth bi-monthly monetary policy review. What was special about this credit policy review was that this was the first time that the decision on key interest rates was taken through the Monetary Policy Committee Framework or the MPC. Additionally, this was also the first policy review of the new RBI governor Urjit Patel, who took over reins from Raghuram Rajan in early September. Patel, RBI and MPC cheered markets, India Inc and consumers during the festive season by cutting the repo rate by 25 basis points in policy review. Track this space as we bring you the latest from the RBI and new governor Urjit Patel8217s first policy under the MPC: Check out the live updates of RBI Monetary Policy review here: 3:42 PM: Record food output and lower prices to keep inflation modest, says Finance Secretary Ashok Lavasa 3:40 PM: RBI managed financial system8217s liquidity 8216well8217, says Finance Secretary Ashok Lavasa 3:38 PM: Economy will inch closer to 8 growth this FY, says Finance Secretary 3:36 PM: Good monsoon and sowing to boost farm production, says Finance Secretary Lavasa 3:34 PM: Rate transmission pace to depend on banks, says Finance Secretary Ashok Lavasa 03.20 pm: RBI rate cut will boost liquidity and market sentiment. The cut is in line with economic developments and the inflation target, says Ashok Lavasa, Finance Secretary. 03.15 pm: G Chokkalingam, founder, Equinomics Research amp Advisory said, I believe Axis Bank and Karur Vysya Bank will benefit with the rate cut coupled with their attractive valuation. I am cautious on the further movement of domestic equity markets, therefore I am holding 15-20 per cent cash right now. 03.11 pm . Cheering the announcement, the BSE Realty index and BSE Bankex, which were trading marginally in red in the noon trade, jumped by 0.80 per cent and 0.37 per cent, respectively. However, the BSE Auto index also wiped off some of its days losses and was trading with marginally in red (down 0.03 per cent). 03.03 pm: 5 sectors contribute to 65 percent of the stress in banks. S4A will see further changes in the guidelines by October-end, says RBI Governor Patel. 03.02 pm . Will deal with the NPA situation with firmness and pragmatism, says Patel. 03.01 pm . Need to take into account global situation for determining neutral rate: Michael Patra, member, MPC. Patra also says that the world-wide sense is that neutral rates are going down. 03.00 pm: Rate transmission through money market has been swift, decisive while rate transmission to borrowers has been lower than desired. We shall study the impact of HRA portion of 7th Pay Panel decisions, says RBI Governor. RBI says all 6 members voted in favour of monetary policy decision next meeting of MPC scheduled on December 6-7. 02.59 pm: RBI Governor says 3 external members of Monetary Policy Committee are of outstanding pedigree and adds that change in timings is in-line with global practices. 02.58 pm: Market takes 25 bps Repo Rate cut positively, Sensex up around 100 points, Nifty near 8770 at 2:50pm. Meanwhile, Urjit Patel also says, that the Neutral rate could be 1.25 02.57 pm . World-wide sense is that neutral rates are going down. Need to take into account global situation for determining neutral rate, says RBI Governor. 02.56 pm: DK Srivastava, Chief Policy Advisor, EY India says, 8220With improved food output prospects and falling CPI, the RBI has found policy space to actively support growth in the Indian economy by a 25 basis point reduction in the repo rate. The last downward revision happened in April 2018 when the repo rate was brought down from 6.75 to 6.50. Both the repo rate reduction and comfortable liquidity conditions should lead to a tangible increase in credit growth, thereby improving growth prospects in the second quarter of FY17.8221 02.55 pm: The easy liquidity conditions engendered by the Reserve Banks operations should also enable the smooth transmission of the policy action through various market segments. Furthermore, banks should find added impetus for better transmission by the recent downward adjustment in small savings rates. RBI allows startups to raise up to 3 mnyear from overseas market: RBI 02.53 pm: Discussions of MPC were frank, often intense and friendly: Urjit Patel. 02.51 pm: Must be vigilant against emergence of cost-push pressures. Will continue to move towards neutral liquidity no change in stance, says RBI Governor Patel. He also added, growth in EU remains uncertain, also face overhang of US elections. Will watch out for outcome of US Presidential elections. 02.50 pm: For the first time in a long time, weak global demand is going to bring down trade volume. IMF may further downgrade global growth. I will be surprised if it doesn8217t take place. MPC members will enhance process and quality of policy making, says Patel. 02.48 pm . Urjit Patel addresses the media after announcing the policy review. 02.45 pm . With the cut in Repo rate, interest on consumer loans are expected to fall. 02.40 pm: Inflation target aimed at 5.3 for Q4 while there is no mention of CRR in the policy. 02.35 pm: Reverse repo rate under the LAF stands adjusted to 5.75, and the marginal standing facility (MSF) rate and the Bank Rate to 6.75 : RBI. 02.30 pm: RBI cuts repo rate by 0.25 percent to 6.25 percent. 02.09 pm: Rate-sensitive stocks were mostly trading lower in afternoon trade on Tuesday ahead of the RBIs monetary policy announcement later in the day, which marks Governor Urjit Patels maiden review. At 12.38 pm, the BSE Bankex, BSE Auto and BSE Realty index were down by 0.20 per cent, 0.14 per cent and 0.02 per cent, respectively. 01.50 pm: According to IFA Global, most market participants expect the RBI to hold rates as of now and consider reduction at its December meeting. 01.42 pm . A Reuters poll also showed 26 of 44 analysts surveyed expect the committee to hold rates, while 16 see prospects for a 25 basis-points cut. MPC or the Monetary Policy Committee is the new framework under which the RBIs credit policy will be decided. Todays bi-monthly credit policy will be the first under MPC and incidentally will also be the first monetary policy of the new RBI governor, Urjit Patel. The new governor, Patel, also happens to be the architect of MPC. Globally, many central banks have therefore adopted the idea of an MPC, hence distributing the decision making power in the hands of a group of experts, instead of only the governor. According to the government, a committee-based approach will add lot of value and transparency to monetary policy decisions. The Reserve Bank of India Act, 1934 (RBI Act) has been amended by the Finance Act, 2018, to provide for a statutory and institutionalised framework for the MPC. The aim is to maintain price stability, while keeping in mind the growth objective. The MPC has been entrusted with the task of fixing the benchmark policy rate (repo rate) required to contain inflation within the specified target level.

No comments:

Post a Comment