Saturday 23 December 2017

Skuteczna hr szkolenia strategia rozwoju


Jak opracować strategię szkoleniową Zbyt często szkolenie i jego sukces w organizacji mierzy się liczbą podanych szkoleń i liczbą osób siedzących. Nieadekwatnie odzwierciedla to wartość szkolenia w organizacji. Szkolenia muszą skupiać się na poprawie bieżących wyników w organizacji, a także zapewnieniu, że umiejętności pracowników istnieją dla przyszłych kompetencji wymaganych przez organizację. Poniżej znajduje się graficzna reprezentacja wszystkich obszarów treści omówionych w tym artykule, aby odpowiedzieć na pytanie, jak zbudować organizacyjny trening i projekt rozwojowy. Co to jest strategia szkoleniowa Strategia szkoleniowa to szkolenie i rozwój w organizacji, która wymaga wdrożenia, aby osiągnąć sukces. Jest to plan, który musi wspierać optymalizację kapitału ludzkiego w organizacji. Istotne jest, aby strategia szkoleniowa była zgodna ze strategią organizacji i umożliwiła realizację jej wizji. Dlaczego masz strategię treningową? Wiele punktów można wysunąć na korzyść tego, dlaczego potrzebujesz planu treningowego. Najbardziej przekonujące są wyniki ostatnich badań przeprowadzonych przez 3 000 firm przez naukowców z University of Pennsylvania. Okazało się, że 10 przychodów - wydatkowanych na ulepszenia kapitału, zwiększa produktywność o 3,9 przeznaczoną na rozwój kapitału ludzkiego, zwiększenie wydajności o 8,5. Jakie są komponenty Jak są tworzone Strategia zaprojektowana, ale nie wdrożona, jest bezwartościowa. o najlepszych wynikach strategii szkoleniowej, produkty lub usługi szkoleniowe muszą być wprowadzane na rynek i promowane poprzez manipulowanie następującymi zagadnieniami: Utrzymuj szkolenia na najwyższym poziomie i koncentruj się na przyszłości. Upewnij się, że istnieje praktyczny transfer nauki. Opracowanie strategii Jak zamierzasz wygrać w nadchodzącym okresie? To jest kluczowe zagadnienie stojące za opracowywaniem strategii. Aby wygrać na wszystko, co jest warte zachodu, potrzebujesz planu gry. Profesjonalne zespoły sportowe o tym wiedzą, a pomysł ten dotyczy organizacji, działu, zespołu 8211, a nawet samego siebie. Aby odnieść sukces, musisz wiedzieć, jak wykorzystać swój talent i zasoby, by jak najlepiej wykorzystać, i bardzo trudno jest wygrać, jeśli nie masz tego planu gry. W tym artykule zapoznasz się z zdroworozsądkowym, systematycznym podejściem do opracowywania strategii. Podejście do strategii W firmie nastawionej na zysk, dla której ważna jest konkurencja i rentowność, Twoje cele będą się różnić od celów organizacji non-profit lub rządowej. Podobnie cele dla działu lub zespołu będą miały inny zakres niż cele dla całej organizacji. Na przykład, w zależności od zakresu i okoliczności, możesz opracować strategie mające na celu: Zwiększenie rentowności. Uzyskaj większy udział w rynku. Zwiększ oceny uprawnień lub zwiększ satysfakcję klienta. Ukończ projekt w ramach budżetu. Aby określić swoją strategię, musisz w pełni zrozumieć wewnętrzne i zewnętrzne czynniki środowiskowe, które mają na ciebie wpływ. Dzięki temu zrozumieniu możesz określić swoje wyraźne zalety i wykorzystać je do osiągnięcia sukcesu. Stamtąd możesz dokonywać świadomych wyborów i skutecznie wdrażać swoją strategię. Dlatego tworzenie strategii przebiega w trzech etapach: Analizując kontekst, w którym działasz. Identyfikacja opcji strategicznych. Ocena i wybór najlepszych opcji. Przyjrzyj się temu procesowi i przejrzyj przydatne narzędzia, które pomogą Ci w opracowaniu strategii. Etap 1: Analizowanie kontekstu i środowiska Na tym pierwszym etapie upewniasz się, że w pełni rozumiesz siebie i swoje środowisko. Wykonaj następujące czynności: Przeanalizuj swoją organizację Po pierwsze, sprawdź zasoby, zobowiązania, możliwości, mocne i słabe strony. Analiza SWOT jest doskonałym narzędziem do odkrywania tego, co robisz dobrze i gdzie masz słabe punkty, pod warunkiem, że używasz go rygorystycznie. O wiele łatwiej jest osiągnąć twoje cele, gdy twoja strategia wykorzystuje twoje mocne strony bez ujawniania swoich słabości. Spójrz także na swoje podstawowe kompetencje. Podkreślają one twoje wyjątkowe atuty i pomagają myśleć o tym, jak odróżnić się od konkurencji. Przeanalizuj swoje środowisko Teraz musisz sprawdzić obecne środowisko operacyjne, aby przewidzieć, gdzie się poruszają. Czy są ekscytujące możliwości, które powinieneś zastosować Jakie potencjalne scenariusze są prawdopodobne w twojej branży i jak wpłyną one na pracę, którą wykonujesz Analizy szkodników. Porters Diamond. a Porters Five Forces to świetne punkty wyjścia do analizy twojego środowiska. Pokazują, gdzie masz silną pozycję w większym środowisku i gdzie możesz mieć problemy. Przygotowując się do stworzenia strategii, upewnij się, że pracujesz w sposób zgodny ze zmianami w środowisku operacyjnym, zamiast pracować przeciwko nim. Te zewnętrzne czynniki często pozostają poza twoją kontrolą, więc jeśli będziesz stosował strategię, która wymaga zmiany jednego z tych elementów, możesz mieć przed sobą długą, wyczerpującą i nieopłacalną bitwę. Macierz TOWS może pomóc w analizie wewnętrznej i zewnętrznej. Ta struktura łączy wszystko, czego nauczyłeś się w swojej analizie SWOT (TOWS jest SWOT na odwrocie), a następnie stosuje ją do opracowania strategii, która albo maksymalizuje mocne strony i szanse, albo minimalizuje słabości i zagrożenia. Analizuj swoich klientów i interesariuszy Twoja strategia określa, w jaki sposób wygrasz, a wygrana jest zazwyczaj określana przez to, jak dobrze zadowalasz swoich klientów. Firmy nastawione na zysk muszą dbać o zadowolenie klientów i akcjonariuszy. Rządy, organizacje non-profit i zespoły projektowe mają także innych interesariuszy. Tworzenie strategii musi uwzględniać te potrzeby. Zidentyfikuj swoich klientów i interesariuszy. Czego oczekują Twoi klienci I którzy są kluczowymi interesariuszami Twojego sukcesu Analiza interesariuszy pomoże Ci odkryć te potrzeby i preferencje. Spójrz również na swój rynek w szczegółach. Odpowiedz na kluczowe pytania, takie jak: Jaki jest nasz rynek podzielony na segmenty, Jakie subpopulacje możemy osiągnąć w sposób efektywny kosztowo i Jaki jest nasz optymalny Mix marketingowy Analizuj swoich konkurentów W tradycyjnej firmie nastawionej na zysk, musisz zrozumieć, jak Twoje produkty są porównywane z produktami konkurencji i jakie twoje kompetencje konkurentów są. Jak łatwo lub trudno jest wejść na rynek Jakie alternatywy mają klienci Nasz artykuł na temat analizy USP pomaga w identyfikacji sposobów skutecznego konkurowania. Znajdziesz tu także wiele przydatnych narzędzi, które pomogą Ci zrozumieć konkurentów w naszym artykule na temat konkurencyjności. Organizacje non-profit, zespoły i projekty również mają konkurentów. Inne projekty i zespoły w dziale rywalizują o pieniądze i inne zasoby. Dlatego musisz udowodnić, że możesz dodać wartość. spełniać cele i przyczyniać się do sukcesu organizacji. Etap 2: Identyfikacja opcji strategicznych W Etapie 1 opracowano zrozumienie, w jaki sposób organizacja lub zespół pasuje do kontekstu środowiska wewnętrznego i zewnętrznego. Teraz czas pomyśleć o różnych rzeczach, które możesz zrobić, aby uzyskać wyraźną przewagę i osiągnąć swoje cele. Oto kilka podstawowych działań, które mogą pomóc w podjęciu tej decyzji. Opcje Brainstorm Użyj narzędzi kreatywności, takich jak Burza mózgów. Odwróć Burzę mózgów i Starbursting, aby zbadać projekty, które można uruchomić, aby uzyskać przewagę nad konkurencją. Poprowadź swoją burzę mózgów w odniesieniu do misji organizacji, ale w zależności od swojej roli w organizacji zastanów się, jak daleko należy się do tego ograniczać. Zbadaj szanse i zagrożenia Twoja analiza SWOT zidentyfikowała niektóre z głównych szans i zagrożeń, z którymi się mierzysz. Wykorzystując to jako punkt wyjścia, przeprowadź burzę dodatkowych sposobów maksymalizacji szans, zminimalizuj zagrożenia, a może nawet przekształć zagrożenia w szanse. Rozwiązywanie problemów Na tym etapie może pomóc również rozwiązanie problemu. Jeśli Twoim problemem jest to, że nie osiągasz swoich celów, zadaj sobie pytanie, jak możesz to zrobić. (Jeśli każdy w Twojej branży ma trudności z uporaniem się z konkretnym problemem, możesz zyskać przewagę konkurencyjną poprzez radzenie sobie z nim.) Na przykład, jeśli chcesz podnieść oceny satysfakcji klienta w branży nękanej przez słabe relacje z klientami, Twoja pozycja wyjściowa to niska satysfakcja. Bomba, dlaczego tak się dzieje, i stwórz opcje strategiczne, które zwiększą satysfakcję. Narzędzia takie jak analiza przyczyn źródłowych. 5 Whys. i Appreciative Enquiry może dać ci ciekawe nowe perspektywy na te problemy. Etap 3: Ocena i wybór opcji strategicznych Ostatnim etapem jest szczegółowa ocena opcji strategicznych i wybór tych, które chcesz realizować. Znalezienie tego artykułu Przydatne Możesz nauczyć się kolejnych 134 umiejętności strategicznych, takich jak ta, dołączając do Mind Tools Club. Oceń opcje Na tym etapie prawdopodobnie zidentyfikowałeś szereg dobrych projektów, które możesz uruchomić. Musisz teraz je ocenić, aby wybrać najlepsze strategiczne opcje. Weź pod uwagę każdą opcję, którą zidentyfikowałeś, ale nie podejmuj ostatecznego wyroku, dopóki nie sfinalizujesz oceny. Rozpocznij od oceny każdej opcji w świetle czynników kontekstowych zidentyfikowanych w Etapie 1. Co one mówią o każdej opcji Techniki, takie jak Analiza ryzyka. Tryby niepowodzeń i Analiza Skutków oraz Analiza Uderzeniowa mogą pomóc wykryć potencjalne negatywne konsekwencje każdej opcji, których bardzo łatwo przegapić. Upewnij się, że dokładnie je zbadałeś. Analiza matrycy decyzyjnej jest szczególnie przydatna do łączenia kryteriów decyzji finansowych i niefinansowych. Pomaga ci to zważyć indywidualne kryteria decyzji i rozważyć subiektywne cechy - takie jak dopasowanie zespołu i prawdopodobieństwo zakupu przez zespół - jak również obiektywne, namacalne czynniki, takie jak koszt i zwrot z inwestycji. Wybierz najlepszą drogę do przodu Po zakończeniu oceny musisz wybrać najlepszą strategiczną opcję lub strategiczne opcje, upewniając się, że nie wybierzesz tak wielu opcji, które powodują zbyt małe rozłożenie zasobów. Sprawdź swoje pomysły na spójność ze swoimi organizacjami Wizja, Misja i Wartości. i zaktualizuj je, jeśli to konieczne. Łatwo zapomnieć o tych krytycznych elementach podczas planowania strategicznego, więc upewnij się, że to, co chcesz wygrać, przyczynia się do ogólnego celu organizacji. Sprawdź swoje założenia za pomocą Drabiny Wnioskowania. Pomaga to potwierdzić poprawność procesu rozumowania używanego do opracowania strategii. Jest dużo debaty i sporów na temat najlepszego sposobu opracowania strategii. Nie bój się dostosować tego podejścia do własnych, konkretnych okoliczności. Wdrażanie strategii Nie jest dobrze opracowywanie strategii, jeśli nie wdrożysz jej z powodzeniem, i to jest, gdy wiele osób zbłądzi. Zobacz nasze artykuły na temat analizy VMOST i zrównoważonej karty wyników, aby znaleźć sposób na wypełnienie luki między opracowaniem strategii a jej wdrożeniem, a także menu Zarządzanie projektami dla technik, które musisz zastosować, aby skutecznie wdrożyć strategię. Kluczowe punkty Twoja strategia mówi, jak osiągnąć sukces, bez względu na to, jak zdefiniowany jest sukces. Niezależnie od tego, czy opracowujesz strategię na poziomie osobistym, zespołowym czy organizacyjnym, proces jest równie ważny jak wynik. Zidentyfikuj swoje unikalne możliwości i dowiedz się, jak z nich korzystać na swoją korzyść, jednocześnie minimalizując zagrożenia. Zidentyfikowany powyżej proces i narzędzia pomogą ci zidentyfikować różnorodne potencjalne strategie sukcesu, abyś mógł ostatecznie wybrać ten, który jest dla Ciebie odpowiedni. Zastosuj to do swojego rozwoju strategii życia poprzez myślenie o swojej własnej, osobistej sytuacji. Wykonaj poniższe analizy, aby zastanowić się nad swoim osobistym postępem. Oto kilka kluczowych pytań do rozważenia: Jakie są twoje mocne strony, słabe strony, szanse lub zagrożenia i jakie są twoje podstawowe kompetencje Co możesz osiągnąć, jeśli skupisz na tym swój umysł Jakie są najważniejsze trendy w twoim otoczeniu Jak można monitorujesz lub dostosowujesz się do tych zewnętrznych czynników Kim są ludzie, którzy są ważni dla Twojego sukcesu (Twoi interesariusze) Jakie masz opcje Które z tych powinno Ci się wydawać Ta strona uczy umiejętności, które są potrzebne do szczęśliwej i udanej kariery, i to jest tylko jedno z wielu narzędzi i zasobów, które znajdziesz tutaj w Mind Tools. Zapisz się na nasz bezpłatny biuletyn. lub dołącz do Mind Tools Club i naprawdę przeładuj swoją karierę Ponad miesiąc temu Michele napisała, że ​​jesteś mile widziany. Cieszyliśmy się, że artykuł ten zapewnia dobry przegląd rozwoju strategii. Dobrą wiadomością jest to, że możesz ćwiczyć rozwój strategii, stosując strategiczne myślenie i narzędzia strategiczne, aby rozwinąć swój plan kariery. Michele Mind Tools Team Ponad miesiąc temu Chikealam napisał podziękowanie za ten artykuł, to naprawdę pomogło mi w opracowaniu lepszej perspektywy rozwoju strategii Ponad miesiąc temu Midgie napisał Hi Katrina, Dzięki za poinformowanie nas, że artykuł pomógł ci w twoich studiach . Często polecam moim studentom zasoby i mam nadzieję, że wrócisz i skorzystasz z większej ilości naszych zasobów. Narzędzia zespołu Midgie Mind Tools Działania związane z budowaniem zespołu Toolkit Oferta Uzyskaj BEZPŁATNĄ kopię naszego zestawu narzędzi do budowania zespołów. kiedy rejestrujesz się na 30-dniową wersję próbną w Mind Tools Club przed północą, 23 lutego. Calling All LD Managers Zapełnij swój LMS tysiącem zasobów do zarządzania i rozwoju przywództwa za pomocą Mind Tools Corporate. Slideshare używa plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i wydajności oraz zapewnienia odpowiednich reklam. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na wykorzystanie plików cookie w tej witrynie. Zobacz naszą Umowę użytkownika i Politykę prywatności. Slideshare wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy funkcjonalności i wydajności oraz zapewnienia odpowiednich reklam. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na wykorzystanie plików cookie w tej witrynie. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności i umową użytkownika. Odkryj wszystkie swoje ulubione tematy w aplikacji SlideShare Pobierz aplikację SlideShare na Zapisz na później nawet w trybie offline Przejdź do strony mobilnej Prześlij Zaloguj się Zarejestruj się Podwójne dotknięcie, aby pomniejszyć Efektywny HR Szkolenie amp Strategie rozwoju Uczymy się - Ciągłe forum nauczania z Welingkarx27s Program nauczania na odległość . Udostępnij tę kopię SlideShare LinkedIn Corporation 2017Slideshare używa plików cookie w celu poprawy funkcjonalności i wydajności oraz zapewnienia odpowiednich reklam. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na wykorzystanie plików cookie w tej witrynie. Zobacz naszą Umowę użytkownika i Politykę prywatności. Slideshare wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy funkcjonalności i wydajności oraz zapewnienia odpowiednich reklam. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na wykorzystanie plików cookie w tej witrynie. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności i umową użytkownika. Odkryj wszystkie swoje ulubione tematy w aplikacji SlideShare Pobierz aplikację SlideShare na Zapisz na później nawet w trybie offline Przejdź do strony mobilnej Prześlij Zaloguj się Zarejestruj się Kliknij dwukrotnie, aby pomniejszyć Zarządzanie zasobami ludzkimi Szkolenia i strategie rozwoju Uczymy się - Ciągłe forum nauczania od Welingkarx27s Distance Learning Program. Udostępnij tę kopię firmy SlideShare LinkedIn Corporation 2017

No comments:

Post a Comment